Om mig, Nette!

 
Hejsan på er! Nu så tänkte jag berätta om mig själv, så att ni vet vem ni läser om!
 
 Mitt namn är Nette och jag är 14 (snart 15 år). Mina föräldrar är skilda så jag bor varannan vecka hos mamma och pappa. Hos min mamma har vi en katt vid namn Bonnie, som ni säkert kommer att få se lite foton på då och då. Hos min pappa så bor min storebror, men han ville dock inte flytta till mamma för det brukar bli lite strul av personliga anledningar.
 
Ett av mina stooora intressen här på jorden är att vara med hästar.
Det var en av dom sakerna som gjorde att jag & Julia startade denna blogg. Jag rider på en ridskola ganska nära där jag bor en gång i veckan & jag rider i en J5:a. Jag tar även hand om en liten shettis vid namn Tobbe som jag sköter om några gånger i veckan. Han står dock i ett annat stall, än det som jag rider i!
 
Så nu vet ni lite mer om mig, hihi! ;)
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0