Mys på landet

Hej bästa läsare! Slänger in ännu ett till inlägg här under kvällen.

Jag har det jättebra här ute på landet, det är verkligen skönt att komma iväg lite från stan och allt! Just nu så ligger jag i en soffa ute på altanen och mobilbloggar! Mysmys. Ska strax gå in och vara lite socal, kolla på film, och bara fortsätta att ha det bra!

Det blev ingen promenad till hästarna under kvällen, men kanske jag går iväg imorgon innan vi åker och fotar lite. Klockan 11 är det ju KM och sedan så följer antagligen Nette med mig hem. På eftermiddagen så åker antagligen jag och mamma till HÖÖKS för att jag måste köpa ryktlåda, ny piggborste, hovkrats, osv. Men nu ska jag kolla på film så vi hörs senare!


 


Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0