Visste ni...?

...att jag har tävlat min fina vovvsing i utställning?
 
När min lilla vovve var en valp och fram tills han var två ungefär så var jag med och tävlade honom i utsällning! Han vann många fina priser i många olika utställningstävlingar för hundar, innan han blev för hög. För att man ska kunna tävla med hundar i utställningar så är det strikta regler bland dommarna som dömmer tävlarna att dem inte får vara för höga. Tolle är tyvärr cirka två centimeter för hög och för vissa dommare så får han inte vara med och ställas ut längre alls, tyvärr. 
 
I mitt rum hänger iallafall sex stycken prisrosetter som vi har vunnit, en första plats, två andra platser, två trede platser & en fjärde plats. Han har vunnit fler rosetter, men det är dem rosetter som vi har vunnit tillsammans! Det visste ni inte va?... ;)
 
Min söta vovvsing! ♥
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0