Svar på kommentar!

Jag fick en fråga av Anonym hur länge jag ridit! Jag tänkte att jag kan ta upp det i ett inlägg även fast jag nämnt det tidigare! 
 
Jag började rida när jag var 7-8 år och red på min dåvarande ridskola i ungefär två år. Efter två år så slutade jag att rida på den ridskola som jag red på då eftersom att jag inte trivdes med ridläraren, osv. Jag slutade då att rida när jag var ungefär 10 år. När jag var tolv år så började jag rida igen och har nu ridit i lite över ett år på min nuvarande ridskola som jag går på. Så alltså har jag ridit i sammanlagt lite över tre år!
 
Jag går just nu på min ridskola i en grupp som heter P/J3! Jag rider för en ridskolelärare vid namn Måna och jag trivs jättebra i ridgruppen!
 
Alltså har jag ridit i lite över tre år och rider i en P/J3:a! Jag hoppas att du anonym fick svar på din fråga!
 





 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0