Ridningen strax ♥



Om ungefär om 30 minuter så kommer mamma och hämtar upp mig och Julia & då vi åker mot ridningen!
Jag undrar verkligen vem jag kommer få idag på ridningen. Har ingen aning om vem jag skulle kunna få, men vill verkligen inte ha Yason. Han blir så taggad när man ska hoppa.
På han behöver man inte heller göra så mycket för han gör allt själv. Om dom andra hästarna kommer fram i trav gör han också det, så är inte så jätteroligt att ha honom. Försöker koncentera mig mer på att få han ställd i hörnen och på volterna istället då. Och tänka lite extra på min sits, osv.
 
Får snart se vem jag får då. Är lite spänd för det, hihi! :) Men ska äta lite mellanmål nu med Julia. 
Bloggar antingen i bilen påväg hem från ridningen eller när jag väl är hemma.
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0