Plans for today!

 
Sovmogon till fem i elva idag, somsagt! Jätteskönt verkligen & jag känner mig verkligen sjukt utvilad idag! Snart så ska jag pallra mig iväg till skolan men innan det så tänkte jag berätta om mina planer för dagen! Först så ska jag nu gå till skolan och slutar klockan tio i tre. Sedan så ska jag hem och plugga innan jag åker till pappa. Det var tänkt att jag skulle åka till stallet idag men tyvärr så krocker det med läxor så det blir förmodligen imorgon och fredag! 
 
Nu så måste jag skynda mig så att jag hinner till lektionen börjar, men framställda inlägg väntar er! Vi hörs i eftermiddag, ha en superbra dag fina läsare!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0