Planer inför sommaren 2012!

Denna sommar var den bästa på länge! ♥
 
Jag tänkte berätta lite om mina planer inför sommaren 2013, än så länge! Det har ju precis varit sommarlov men jag ser somsagt fram emot nästa sommarlov, så jag tänkte att jag kan ju redan nu avslöja mina planer som jag har!
 
Det är tänkt att jag ska ha Måne som min egen nästa sommar igen, alltså är det tänkt att han kommer bli min sommarhäst nästa sommar igen - om allt går som planerat. Jag hade ju i somras Måne som min sommarhäst under hela sommaren och då stod han på våra grannars gård. Våra grannar har en hästgård på vårat landställe. Blir det så att jag kommer att ha honom som min sommarhäst så lär hela sommaren spenderats på landstället!
 
I början av nästa sommar så blir det förmodligen Spanien för min del någon vecka eller så eftersom att min faster har hus i Spanien! Det blir också något att se fram emot, men att ha en sommarhäst slår det mesta kan jag lova! 
 
Det är alltså planerna inför nästa sommar som jag har än så länge! 
~ Har ni bloggläsare några planer inför nästa sommar? ~
 

 
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0