Planer inför resten veckan!


                                                                                                                                                           Idag: Skolan och sedan Gröna Lund med bästa vännerna!
Fredag: Skolan och sedan RIDNING!  
Lördag: Planerna inför Lördag är att plugga till några prov och eventuellt så åker jag och mamma och shoppar lite!
Söndag: Kanske att jag åker iväg till stallet på förmiddagen, men på eftermiddagen så ska jag åka och hälsa på min mormor!
 

 
Så såg alltså mitt schema ut för resten av veckan! Jag han tyvärr inte ta mig tiden att göra ett finare schema men med tanke på att det bara är fyra dagar kvar på veckan så kändes det lite onödigt... ;)
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0