Morgondagens ridpass!

Imorgon så har jag somsagt ridning igen och jag är supertaggad! Det ska verkligen bli jätteroligt att sitta på hästryggen igen. Trots att det bara var en vecka sedan jag red så känns det ju som en hel evighet! Mamma kommer att följa med och fota/filma mig under morgondagens ridpass så att vi får bilder från ridpasset!
 
Imorgon då så hoppas jag på att få Nikkie, Glitz eller Sevel. Sevel red jag senast sista lektionen innan vårterminens slut, så honom saknar jag verkligen att rida. Kungen!  Tidigare så ville jag ha Fiffilina under lektionerna men nu har jag fått henne två gånger i rad och båda lektionerna har jag verkligen fått jobba med henne, så jag skulle inte ha något emot att rida någon annan! 
 
 
Annars så har jag inga speciella förväntningar inför morgondagens lektion. Jag vet iallafall att jag verkligen ska försöka fokusera på min sits och att jag inte ska sitta lika framåtlutad som jag ibland gör. Det underlättar verkligen med en bra sits så det ska jag verkligen försöka tänka extra mycket på imorgon!
 
Mer om ridpasset imorgon kommer i ett inlägg under kvällen imorgon!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0