Missar hopptävlingen i stallet...



Nu på söndag är det en hopptävling på våran ridskola. Jag skulle vilja gå och kolla på när dom hoppar, men är inte hemma då... Men om jag skulle varit hemma skulle jag gärna åkt dit för att kolla, och fota såklart, haha!
 
Men jag är på Gabbis land under hela helgen och kommer hem på eftermiddagen under söndagen. Men det kommer flera tillfällen då det är hopptävlingar på våran ridskola, så får gå på någon av dom istället!
 
Jag "vågar" fortfarande inte vara med i någon tävling, för vet inte hur man ska göra innan tävlinarna eller om jag rider fel eller något sånt. Men det kommer väll sen när jag har varit på fler tävlingar och kollat.
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0