Mina förhoppningen inför dagens ridlektion!

 
Idag så är det somsagt ridning för min del & Nette kommer att följa med och fota lite! :) Själv så hoppas jag faktiskt på att få Sevel, fina killen! Det var sjukt länge sedan jag red på honom, sist var liksom sista lekitonen innan sommarlovet? Gud alltså... Förutom Sevel så kan jag tänka mig Nikkie eller LJ (Lady Jane). Hittills så har jag ridit Petruska & Fiffi så jag föredrar någon annan. Petruska eller Yason vill jag i vart fall verkligen inte idag på lektionen, annars så kvittar det faktiskt lite vem jag får! 
 
Förra gången så nämnde inte Måna vad vi skulle göra idag, så jag vet faktiskt inte riktigt vad vi kommer att göra idag. Det visar sig! 
 
Jag ska försöka hinna att blogga om ridpasset ikväll när jag kommer hem från ridingen, men det beror på hur sent det blir. Annars så får ni ta och vänta tills imorgon, men jag sdka försöka blogga ikväll! :) 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0