Min första favorithäst..

Jag tänkte skrivva lite om min allra första favorithäst som jag hade! Jag tror jag var sju/åtta år då jag nyligen hade börjat på min dåvarande ridskola. Mina första ridlektioner reds på en c-ponny vid namn Barney som senare blev min första favorithäst!
 
Barney är en 19-årig C-ponny vaclack. Imp. från Danmark! Barney var min absoluta favorithäst då han var så otroligt snäll men också busig.
 
Jag minns att vi ofta fick välja vilka hästar som vi ville rida och jag valde alltid Barney. Något som var typiskt för Barney var att han alltid tuggade på sitt bett när han hade på sig träns och hade bettet i munnet.
Sötnosen. På inte tal om hur otroligt söt den ponnyn var! Sockersöt kan man ju beskriva honom som!
 
Saknar Barney verkligen eftersom att jag knappt träffar honom längre då jag bytt ridskola. Fina ponnyn.
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0