Röd Outfit

 Åh, så mycket jag tycker om denna outfit nedanför! Den är ju verkligen döläcker enligt mig! Bootsen är ju sjukt snygga och även schabraket från John Whitaker! Lite väl mycket rött kanske men trots det så är ju allt på bilden jättefint! Hade jag en egen häst så skulle nog antingen bootsen, schabraket, stigbyglarna, huvan eller pannbandet inköpas. Tyvärr så får jag vänta med inköp av schabrak och sådant då jag fortfarande är en ridskoleryttare! ;)
 
Vad tycker ni om outfiten? Snygg eller lite väl mycket rött?
 
 

Kommentarer
Postat av: Ema :>

Alltså rött är to much om man har för mycket av det.
Jag mår illa av att se folk med bara röda ridbyxor och röd tröja tillsammans.. heh

2012-09-12 @ 13:56:55
URL: http://candypony.blogg.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0