Lördag morgon

 
God morgon mina så sötnosar!
Idag så är mina planer att jag och 3 andra kompisar ska åka till grönalund för sista gågen iår. För imorgon så stänger gröna lund för detta år... Ska såklart bli roligt att åka dit en sista gång detta år. Men nästa år ska jag inte ha guldkortet.
Var nämligen bara där 3 gånger i sommar medans förra året var jag där 14, haha! 
Jag har inte varit hemma så mycket denna sommar, vilket jag antar jag inte kommer vara nästa sommar heller så... ;)
 
Så hela min dag kommer spenderas på grönalund!
 
˜ Hur ser era planer ut dag?˜
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0