Jeansridbyxor från Mountain Horse vs. Jeansridbyxor från HV Polo!

Jag var igår inne på Hööks och Horsemeup för att titta efter jeansribyxor. Jag hittade ett par från Mountain Horse på Horsemeup's hemsida och ett par från HV Polo på Hööks hemsida!
Jag tycker personligen att dem från HV Polo är sjukt mycket snyggare än dem från Mountain Horse eftersom att HV Polo-byxorna är dekorerade med lurextrådar och Swarovski-stenar! 
 
Dem från HV Polo kostar 1599 kronor och dem från Mountain Horse kostar 1298 kronor. Jag skulle nog inte betala 1298 kronor för Mountain Horse-ridbyxorna men det skulle jag helt klart ha gjort för ridbyxorna från HV Polo. 1599 kronor är dock lite för högt för min budget, just nu. Haha... Jag får nog allt vänta tills min födelsedag som är om... två och en halv månad. Haha!
 
 
Från HV Polo! ↑
 
Ridbyxorna från Mountain Horse! ↑
 
~ Skulle ni kunna tänka er att köpa något par av ridbyxorna? ~
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0