Härlig morgon!

(Börjar få bild brist, nu igen...)
 
Godmorgon alla morgon pigga bloggläsare!
 
Idag är det skola, och ska få tillbaka No-Provet, ni ska bara veta hur nervös jag är. Har en kännsla att jag får ett F, hoppas inte det!
Efter skolan åker jag och pappa och handlar lite, ska bli kul att få nya kläder. Är sjukt trött på speciellt mina tröjor, vill ha nya! :D Visar er senare vad det blev för något jag köpte.
 
När jag kommer hem blir det bloggning, men först måste jag plugga till So. För jag har prov imorgon, så tyvärr får bloggen hamna i andra hand, men hoppas ni förstår! Är lite svårt att uppdatera blogen själv, när man är van att bästa Julia brukar också uppdatera. Men, jag överlever ;)
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0