Godmorgon bloggläsare!

 
Godmorgon, godmorgon på er! Jag hoppas att allt är bra med er och idag så är det somsagt en ny dag på en ny vecka! Idag är planerna att först vara i skolan hela dagen såklart och sedan så följer jag med till Nettes ridning! Tydligen så skulle dem hoppa imorgon, så jag tänkte försöka ta några fina bilder på henne när hon rider imorgon. Tänkte även fota lite nya bilder på hästarna i stallet med mobilen så att ni får några nytagna bilder på bloggen!
 
Nu så ska jag skynda mig och äta lite frukost och göra en fläta i håret & sedan gå mot skolan! Vi har självklart ställt fram lite inlägg till er så att ni kan läsa under dagen eftersom att vi inte kommer kunna blogga då vi är i skolan. Nu måste jag gå, så ni får ha en superbra dag! 
 
Vi hörs!
 


Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0