förväntningar inför imorgons ridpass

Gammal bild på mig och Fiffilina ♥
 
Imorgon så ska jag rida. Wiiiiie längtar :D Men jag hoppas på att få : Glitz, Lade Jane, Fiffilina eller Beauty Boy. Så håller tummarna att jag får någon av dom! Jag vill såklart hoppa, men är en väldigt liten chans att vi kommer få hoppa. Jag hoppas annars på att vi gör samma sak som vi gjorde förra veckan , för att blev inte helt nöjd över förra ridpasset... Så skulle vilja göra om det, och hoppas på att det går bättre då!
 
Uppdaterar iallafall efter mitt ridpass vad vi gjorde osv.
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0