Dålig uppdatering...


 
Som ni har märkt dom här 2 senaste dagarna har jag inte uppdaterat så bra. Ja gar faktiskt inte suttitvid datorn så mycket. Jag har inte orkat starta den helt enkelt... 
 
Igår var jag,mamma och min storebror och hälsade på mormor & morfar. Vi var där i ca 2 timmar. När vi åkte därifrån så skjutsade mamma hem mig medans Jesper (min store bror) och mamma åkte iväg och tränade.
När dom kom hem spelade vi olika spel, för vi hade våran så kallad "spel kväll" Då vi spelar massvis med olika spel. Men uppdaterade med kanske 3-4 inlägg bara igår... skäms på mig :(
 
Idag har jag nördat serien Friends, vi har alla serier och jag älskar dom, haha! Så det är därför jag inte har uppdaterat någonting idag. Nu ska jag iallafall fortsättatta kolla på friends och ställa fram några inlägg till er!

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0