Blogg.se har ett nytt utseende - Hiss/diss?

 
Nyligen när jag skulle logga in på blogg.se så såg jag att dem hade ändradde utseendet lite på framsidan av blogg.se! Jag tycker att det blev rikigt snyggt faktiskt men trots det så känns det inte riktigt som blogg.se, om ni förstår vad jag menar...? Jag tycker faktsikt att det känns som dem har snott stilen från daywieves/bilddagboken! :O Men, snyggt blev det iallafall. Jag måste nog hissa utssendet även fast jag tycker att det känns lite för lite "blogg.se".  
 
~ Vad tycker ni bloggläsare, hiss eller diss till det nya utseendet? ~ 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0