10 små saker om mig!

 
• Mitt hela namn är: Julia Victora Karlsson.
 
• Jag är 13 år & född den 1:a December 1998. Går alltså i åttan!
 
• Jag har haft två kaniner, två marsvin, en katt & min hund som jag har nu!
 
• När jag börjar gymnasiumet så vill/ska jag gå inriktning häst eller djur. Jag vill gärna äga ett stuteri eller träna unghästar men drömmen är att åka ut i savannen & rädda djur, osv. Jag är en djurvän.. ;)
 
• Jag är 100% mig själv, vilket känns bra efter som att alla accepterar en så bra för att man bara är sig själv.
 
• Jag har gått i 3 olika skolor. En som jag gick i från förskolan till femman och sedan började jag i en engelsk skola bara för att testa, vilket inte var något för mig. Jag bytte då till den skola som mina kompisar från låg &
mellanstadiet börjat i. Trivs hur bra som helst!
 
• Jag har haft fem olika bloggar som jag bloggat på mer än två månader på, om man räknar med den här då. Jag blir aldrig nöjd med bloggarna riktigt & byter. Jag tappar ofta lusten efter ett tag att blogga & lägger då ner bloggen. Denna trivs jag däremot jättebra med och kommer inte att lägga ner i första taget!
 
• Jag har klaustrofobi/cellskräck. Eller jag gillar inte att bli trängd i trånga utrymmen. 
 
• Jag är alltid jättenoga med att göra läxor, plugga till prov, osv. Vill få en bra utbildning när jag blir äldre & kunna göra det som jag drömmer om. 
 
• Hästar & ridning är just nu en av de saker som är en otroligt stor sak i mitt liv. Jag vet inte vad jag skulle göra utan de, horses in my life ♥

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0