Visste ni att..?

För inte så länge sedan så köpte jag nytt hästgodis på Hööks med smak av mint. Jag tänkte att jag ville testa att köpa hästgodis med den smaken för skojs skull! När jag förra veckan öppnade påsen och skulle ta ut hästgodiset så stank det verkligen mint! Det luktade sååå himla starkt så att jag nästan fick huvudverk! Usch. Jag hoppas iallafall att hästarna gillade godiset!
 
Jag kan lova er att hela min jacka luktade otroligt mycket mint efter att ha haft hästgodisarna i jackfickan. 
Om jag kommer att köpa dem igen? - Nja... Tveksamt faktiskt! Ska nog satsa på äpple nästa gång!
 
Diss till dessa hästgodisar!... ↑
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0