Våran ridskola...

...Mitt stall där jag och Nette rider.. Jag måste bara säga att jag verkligen älskar vårat stall och våran ridskola! Jag älskar sammanhållningen, hästarna, själva stallet, ridlärnara, ponnysarna, omgivningen, osv. Vårat stall har, precis som flera andra stall, mindre bra saker och brister. Men jag måste verkligen ge våran ridskola en stor hiss!
 
Ett exempel var förra fredagen då jag red. Jag älskar verkligen den hjälp man får, alla omtänksamma människor, hästarna & allt sånt! Jag skulle kunna bo på vår ridskola, om man säger så... ;)
 
Själv så har jag tänkt att så fort jag får tid över så ska jag spendera all min tid i stallet. Jag trivs verkligen med att vara i stallet och att vara på vår ridskola. Det känns verkligen lite som ett andra hem för mig!
 
Jag älskar vår ridskola till 110 procent! ♥
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0