Var i stallet igår

 
Igår så åkte jag till stallet efter skolan, hann aldrig dock att berätta vad jag gjorde där igår. Men var där i någon/några timmar, var väldigt mysigt! 
 
När jag kom till stallet hjälpte jag till att sadla. Jag sadlade Beauty Boy. Sedan gick jag och kollade vilka som skulle gå på nästa lektion. När jag hade kollat klart gick jag runt och tog lite foton på hästarna.
 
Efter 15 minuter kanske, gick jag in till massvis med olika hästar och gav dom äppelbitar som jag hade tagit hemifrån, hihi :) Den sista biten gav jag till Sevel. När han hade ätit upp biten så började jag rykta han. Försökte också ta några foton på han, men han ville inte stå stilla,haha! 
 
Sen gick jag ut där Fiffilna brukar stå och kollade om hon stod där, vilket hon såklart inte gjorde... Men såg en annan gullis som stod med huvudet utanför sin box. Så började klappa lite och så, och gud vilken liten sötnos! Blev kär i han/hon ♥ Glömde dock att kolla vad hon/han hette... Men tog foton såklat! (b.l.a det där uppe ↑) 
 
När klockan var runt halv 6 kom mamma och hämtade upp mig. Men var mysigt att vara i stallet, brukar inte hinna med att åka dit. Men ska såklart göras om min 100 gånger ;)
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0