Tisdagskvällen

 
God kväll sötnosar! Sitter och kollar på tv och ställer fram inlägg tills imorgon till er! Mina planer inför imorgon är inget speciellt. Efter skolan så ska jag gå hem och plugga... uuusch!
 
Ni anar inte hur ont jag har i min kropp. Har ont i ryggen, axlarna och baksidan av låret.
Jag har sträkt baksidan av låret, så jag har lite svårt att gå. Jag tror jag fick ont i ryggen när jag och Julia åkte till stallet åkte vi buss dit och då kände jag att ryggen gjorde lite ont... Axlarna har jag ingen aning om varför dom gör ont :S 
Det går väll över snart, hoppas jag... 
 
Jag säger god natt nu iallafall men vi hörs imorgon!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0