Tillbaka med bloggandet!

 
 Hej på er våra fina läsare! Nu är jag äntligen tillbaka med bloggandet efter snart hela två veckor!? Gud, tiden går snabbt! Förra veckan så var jag somsagt på Rhodos och hade det jättebra! Över trettio grader nästan varje dag och en massor av sol och bad för min del, jätteskönt! Jag kan berätta lite mer om min resas om ni är intresserade, men isåfall tar jag det i ett annat inlägg för annars så skulle det här inlägget bli jättelångt... :o 
 
Fram tills idag så har jag haft sjukt mycket läxor, prov att plugga till & saker som jag har varit tvungen att ta igen från förra veckan då jag var bortrest. Så kommer det tyvärr att fortsätta vara under den här vecka och nästa vecka... Jag är ofta så trött efter att jag har pluggat så då brukar jag inte ha någon ork kvar tills att sätta igång datorn och börja blogga. Men jag ska göra mitt bästa iallafall!
 
Jag ber om ursäkt för att bloggandet inte alls har varit bra från min sida den senaste veckan, men från Nette har det ju varit toppen! Det måste ni väll ändå hålla med om?! :o
 
Nu så ska jag ta och ställa fram lite inlägg tills imorgon, så hörs vi senare! 
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0