Tagga fredag!


Jag och Fiffi... ♥
 
På fredag så är det ju ridning för min del och då sa Måna (min ridlärare/tränare) att hon ska försöka få till så att vi ska gymnastikhoppa! Perfekt tillfälle att träna balansen, träna yttligare på på att anpassa tempo, m.m. Även bra för hästen eftersom att det bygger upp hästens rygg- och bakdelsmusklar och även hästens balans! 
 
På fredag så hoppas jag faktiskt på att få BB igen och såklart så hoppas jag också på att få Sevel, min prins... ;) Bara att räkna ner dagarna till fredag då! Fyra och en halv dag kvar... :D
 
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0