Systemkameran tillbaka snart, förhoppningsvis!

Bild tagen med systemisen
 
Jag fotade ju förut bilderna till bloggen med min systemkamera, som det är en repa på linsen på. Den repan är minimal men ändå så blir det ett vitt sträck på bilderna. Därför blir det dålig variation på bilderna, tyvärr. Däremot så ska vi snart lämna in den för lagning & då så lär jag snart få tillbaka den! Det kan ta några veckor men ni får hålla ut sålänge! DÄREMOT kan jag säga att jag har ett stor sak på G som pappa förmodligen ska fixa till mig! Kanske blir det redan i helgen. Ni kommer att gilla det ;)
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0