Stor DISS...

 
Jag har verkligen svårt för sådanna här typer av ridhjälmar ↑. Jag tycker nästan bara en sådan (samhets) ridhjälm som jag har är fina... Jag låter kanske lite "ego" på något sätt. Men det är min åsikt. ;)
 
Det finns säkert flera fina ridhjälmar men jag har faktskt inte tyckt om någon annan än en sådan som jag har. 
 
Tillbaka till denna ridhjäm nu. Jag förstår faktiskt inte varför dom har blandat svart, silver och brunt tillsammans? It doesn´'t make sense to me? Men alla vi har våra egna åsikter om färger, osv.
Från mig är denna ridhjälm en diss..
 
˜ Vad tycker ni - hiss eller diss? ˜
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0