Söndags förmiddag

 
Hej! Jag har precis klivit upp ur sängen, så är lite trött nu men orkade inte sova mer ;) Och för att min mamma gick runt i hela lägenheten och letade efter kläder i garderober så det lät hela tiden när hon öppnade och stängde dörren...! Men nu är jag uppe iallafall.
 
Mina planer idag är att städa upp i mitt rum. Sen ska jag, Gabriella och Frida mötas nere vid affären och handla godis och mat. När vi har handlat klart går vi hem till mig och fixar maten och så. Runt 5-6 kommer Julia hem till mig och sen ska vi ha tjej kväll hos mig! Fast det är bara Julia som skulle sova över hos mig för att annars behövde hon gå hem runt halv 9. Så då blir det bättre om hon sover hära. Men vi ha ska tjej kväll hos mig och bara mysa osv :D 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0