Så sant!

Ni vet säkert vad "The typical hästmänniskan" är för något. Dom lägger upp bilder som är så typiskt en häst människa ;) Jag hittade denna bild ↓ Det är så typiskt mig när jag mockar uppe i Dalarna...
 
 
När jag är i Dalarna och mockar i hästarnas boxar så lyssnar jag alltid på musik. Då jag alltid lägger mobilen i krubban. Men tillslut när musiken är slut så tysnar mobilen. Vet inte hur många gånger jag har glömt mobilen i krubban. Men sedan på eftermiddagen när vi ska fodra dom så häller vi alltid b.l.a havre i krubban. Då märker jag att den låg där i, haha :D 
 
Har ni gjort samma sak som mig någon gång?
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0