Ridningen

 
Hejsan alla sötnosar! Har varit så grymt trött under kvällen, så därför har jag inte uppdaterat något bra. Vet dock inte varför Julia inte har uppdaterat. Tror nog hon sitter och pluggar men är inte säker ;) 
 
Idag somsagt har jag ridit. Jag fick rida Nikkie, men blev inte så nöjd med ridningen idag... Ska förklar varför i ett annat inlägg. Vi red något dressyr program för att nästan alla i min grupp ska vara med i en klubbtävlig som är om ca 2 veckor. Så alla i våran grupp red det programet som dom som skulle vara med och tävla göra. Vill vara med men är väääldigt osäker, så tror jag kommer hoppa (som vanligt, fega jag... :()
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0