Onsdag idag!

 
Idag är det, som ni vet, onsdag. Bläää, jag gillar inte onsdagar...
Det är nästan bara tråkiga lektioner i skolan idag, den enda roliga lektionen är idrott.
 
Men iallafall, efter skolan ska jag gå hem och plugga till no-provet och lite mer, men jag kan redan allt, ska bara repetera lite bara.
Sedan måste jag ränsa på mitt skrivbord för vi ska göra om hela mitt rum är hos pappa. Så vi ska slänga ALLT i mitt rum. Iallafall alla möbler ska bort, så efter puggandet ska jag ränsa bort lite grejer.
Sedan så måste jag också sticka. Haha, jag fick som uppgift från syslöjden att jag ska sticka klart min halsduk när vi kommer tillbaka efter höstlovet. Jag vet fortfarande inte om jag ska åka till Dalarna (hoppas det!) men ifall att jag ska åka upp till Dalarna så kommer jag inte precis sitta och sticka. Så därför passar jag på att göra det nu. :)
 
 Så förvänta er inte en så bra uppdatering från mig efter skolan då jag har lite fullt upp! 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0