Nu säger jag GOD NATT!!

 
Jag skulle gå och lägga mig senast halv tolv, sa jag till mig själv i morse. Men det är Masterchef USA ikväll, så kunde inte missa det. Men nu tänker jag gå och sova, för mina ögon går serisöt i kors... ;) Imorgon har jag No prov, har pluggat väldigt mycket så känner mig rätt säker. Men det gör jag till varje prov som vi har haft i 8:an men får ändå bara ett E eller D. Så förväntar mig inget högt betyg jag kommer få, men satsar på ett B iallafall :) 
Jag har tyvärr inte hunnit ställa fram många inlägg till imorgon. Har bara ställt fram 1 inlägg... :( Jag har inte hunnit. Hoppas ni förstår! Love yoooou! 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0