Myst framför datorn hela kvällen...

God kväll! Jag sitter just nu i soffan och äter glass. Jag har nyss ätit en morot också, men är så grymt sugen på godis så jag måste bara äta någonting.
Det fick bli glass, men är gott det med! :)
 
 
 
Efter skolan gick jag och Julia hem till henne och bytte om och åt mellis, sedan åkte vi till stallet.
 
Jag ville komma dit lite tidigare så att jag kunde vara med och sadla, men jag kom för sent...
När vi väl var i stallet mös jag med Glitz lite, sedan gick vi in i klubbrummet och väntade tills Julias upprop började.
Julia fick Vince så vi gick in i stallet och Julia tränsade honom, osv.
Julia får berätta mer om sitt ridpass själv :)
 
Jag gick upp och satte mig på läktaren och kollade lite i början.
Det blev så fruktansvärt kallt att sitta där på läktaren så jag gick in i stallet och ryktade Yason lite, för Glitz var "upptagen" med en annan tjej. :(
 
Det var såklart mysigt att mysa med Yason också + att han värmde mig lite! Sedan gick jag upp igen på läktaren och väntade tills hennes lektion slutade & sedan åkte vi hem.
 
När jag kom hem till mamma så pratade vi lite och så. Sedan gjorde jag middag och satte mig framför datorn. Nu har jag kollat på nya avsnittet av Vampire Diares och Jersey Shore (mina favoritprogram ♥) & sitter nu och bloggar lite!
 
Hur har eran kväll sätt ut?
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack dsm :)

2012-10-26 @ 22:10:44
URL: http://poonystar.blogg.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0