My horse

 
Jag har ett roligt tips till er som har iphone! Jag vet inte om spelet finns till andra mobiler, men eftersom jag har Iphone så vet jag bara att det finns till Iphone.
 
Det finns roligt hästspel som heter My Horse. Man har en egen häst som man sköter om och man mockar, tävlar, tränar, fotar, fodrar och ryktar m.m.
Man också "levla" och man får olika uppdrag man kan göra. Själv är jag i level 10.
 
Så om ni vill ha något hästspel till mobilen så rekommenderar jag detta spel!
 
Appen ser ut såhär ↓
 
 
Appen ser ut såhär 
 
 

Kommentarer
Postat av: alma

Sv: Tack, eran med:)

2012-10-24 @ 13:25:53
URL: http://www.bananpalm.blogg.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0