Morgondagens förhoppningar!

 
Imorgon så är det somsagt ridning för min del och jag har redan börjat fundera och tänkt ut vilka hästar som jag helst önskar att rida imorgon! Förhoppningarna ligger självklart hos Sevel, men jag skulle gärna rida Riviera, LJ eller Nikkie också. Sevel har jag inte ridit på åratals, Riviera för att det var länge sedan jag red henne, LJ för att jag konstigt nog aldrig har fått rida henne & Nikkie för att jag tycker väldigt mycket om att rida henne! Så Nikkie, LJ, Sevevl eller Riviera ligger förhoppningarna hos imorgon! :) 
 
Självklart så kommer ni att få veta vem jag fick rida, om ridpasset och allt sånt där efter ridningen!
Tagga fredag! Hihi... :)
 
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0