Min "roliga" dag

 
Hej! Förlåt för uppdateringen idag. Men har helt och hållet glömt bloggen idag :( Jag har installerat ett gammalt spel som jag har letat efter i 2 år, och hittade det idag. Så har spelat det hela dagen idag, därför har inte uppdateringen varit på topp idag. 
 
Min dag har inte sett så speciell ut. Jag har bara varit hemma och suttit vid datorn. Eller vid 13.00 gick jag ut med Angel. Och precis när jag gick utanför dörren så började det spöregna... så typsikt. När Angel skulle gå utanför dörren ville knappt hon gå ut. Var tvungen att locka ut henne från taket som är utanför porten. För hon måste få göra sina behov fast hon inte gillar regn ;) Så blev en snabb promenad med henne. Så annars har jag bara varit hemme och suttit vid datorn. 
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0