Måndag idag

 
God morgon alla morgonpigga bloggläsare! 
Sitter just nu i soffan med en kopp te i handen och ska äta lite limp mackor. Sen tänkte jag gå och sminka mig, sen går jag iväg till skolan. Ska också ta sällskap dom sistra 100 metrarna med Julia! :D
Efter skolan ska jag rida, roligt roligt! Vet fortfarande inte om Julia ska med till ridningen, men får se snart. För hon har lite att ta igen nu eftersom hon har varit utomlands.
 
Jag har ställt fram inlägg till er under dagen, så ni inte blir utan inlägg. Men ska fortsätta att äta lite frukost nu, hörs efter skolan!
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0