Lååång skoldag..

 
Hej på er! Guuud den här skoldagen har kännt hur lång som helst... Uuuusch! Idag på Engelskan frågade jag också om jag fick göra om Engeslak provet, för fick F på provet... :( Jag skulle ta med det imorgon så skulle hon kolla på det, för hon trodde att hon hade gjort några slarv fel. Hoppas på det, hihi! Hon hade inte heller skrivit upp mig att jag inte var godkänd på provet, för lärarna gör oftast det så vet inte var det var? Men skulle iallafall göra omprov om jag ville, vilket jag såklart vill!
 
Idag precis innan sista lektionen gick Julia hem för hon frös och hon satt och skakade i aulan, när vi hade aulasamlingen. När hon kom hem messade hon mig och skrev att hon hade 39 graders feber... :O Så du får krya på dig lilla Julia!
 
Kanske inte bästa inlägget till er, men ville bara uppdatera lite. Men nu måste jag fortsätta plugga till No provet, och det känns faktiskt väldigt bra. Hörs lite senare, lööööööv you!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0