Köpas in

Jag blir galen snart! Jag har sagt till mig själv i snart 3 veckor "denna vecka SKA jag åka till Hööks" Det blir aldrig av :( Och imorgon har jag tvättstugan, för mamma skulle på något möte igen. På fredag kommer jag ockå till pappa, så då antar jga att jag får fråga pappa o vi kan åka dit i helgen. Måste också fråga för glömmer alltid det. Jag behöver faktiskt köpa lite nya saker, det jag kommer på som jag behöver nytt eller behöver ha överhuvudtaget är det ↓ Fast jag hittade inte koftan i rätt färg någonstans... För vill ha koftan i vitt eller svart, kanske blått. Så ska fråga pappa om vi kan åka dit i helgen iallafall!
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0