@ Josefine

Labello, Plexus och Josefine!
 
Heeej! Sitter just nu hemma hos Josefine och vi gör ingeting, haha! :) Jo men hon håller på med hennes mobil och jag passar på att blogga från min! Det ska bli sjukt roligt att få komma upp igen, det är så himla roligt på hennes land! Kommer ta massviss med bilder för det är så fint där uppe. Man kan ta nere vid vatten och i stallet. Det är så fint tycker jag på deras landsälle.
 
Men jag tänkte vara lite social nu, för vi kommer antagligen sitta såhär i bilen påväg upp, haha! Så nu tänkte jag vara social, hörs på söndag babes!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0