Insperation, idéer och fantasi.

 
Insperation, idéer och fantasi var något som jag hade otroligt mycket av förut, när det gäller blogginlägg. Alla olika idéer har helt enkelt tagit slut i mitt huvud. Åtminståne alla bra idéer. Det känns som att jag numera skriver ett inlägg lite mer för att bara skriva det och inte för att jag "har någon superrolig sak att skriva om". Ibland blir det så att jag slänger in ett inlägg som är totalt ointressant bara för att slänga in det och för att det inte sa se helt tomt ut här på bloggen, från min sida då. 
 
Anledningen till att inläggen blir lite halvdana är nog egentligen för att tiden inte räcker till och för att det blir så stressigt att komma med nya idéer hela tiden. MEN har man en blogg som man vill satsa på så tar det mycket tid, det gör det. Och det är nog något som jag tror att alla bloggare kan hålla med om. 
 
Jag skulle gärna ägna mycket mer tid till bloggen än vad jag gör just nu, för jag gillar verkligen att blogga! Det är såklart därför jag gör det. Men bloggningen känns nästan som ett "måste" eftersom att vi inte vill tappa er läsare, osv. 
 
Vi har ju även tagit ett par små bloggpauser här på bloggen & det är skönt i några dagar, men efter ett litet tag så känner man att man ångrar att man tog en bloggpause. För blogga är ju vad jag vill göra! Det är ju därför som vi har denna blogg för att jag, såsom Nette, älskar att blogga! När man sedan börjar blogga igen så har man mer insperation, ett litet tag. Sedan så faller man tillbaka i "vad ska jag blogga om tänket". 
 
Eftersom att skolan upptar en sådan tid för både mig och Nette så blir det svårt att hinna med bloggandet eftersom att skolan blir förstprioterat.
Men så fort vi slutar att blogga under ett tag så tappar vi ju läsare och måste sedan kämpa oss upp med bloggläsarna igen. Och nej - vi bloggar inte bara för att ha bloggläsare. Vi tycker såklart att det är en rolig grej, men jag menar: en blogg utan bloggläsare? Det skulle ju faktiskt inte gå. NI ger oss motivation, det gör ni verkligen. Men såfort vi inte bloggar så tappar vi läsarna igen.
 
Anledningen till att inläggen inte blir så varierande är för att insperationen, idéerna och fantasin ligger på 0 just nu. Under höstlovet så är tanken att ta en liten bloggpause och vila upp huvudet från skola, blogg, m.m. Och nej hörrni, denna bloggpause kommer inte att vara i veckor, detta handlar om EN vecka... :)
När jag kommer tillbaka från höstlovet så har jag säkert massor av nya idéer igen! 
 
Det som jag ville komma till var att anledningen till att mina blogginlägg inte alls är särskillt varierande är för att jag egentligen har haft väldigt fullt upp men ändå kännt att jag velat blogga, därför att jag inte har velat tappa våra  fina läsare! Jag hoppas att ni förstår mig och förbered er på en nystart efter höstlovet! :)
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0