Inget stall imorgon...

 
Jag skrev igår att jag antagligen skulle till stallet imorgon, men blir inte så. För mamma skulle på något möte imorgon och hon hade bokat in någon tvätttid. Så jag ska få tvätta helt själv för första gången, haha! Tycker faktiskt det ska bli lite små roligt :) Alltid roligt att göra något nytt i livet. 
 
Men det negativa är då att jag inte kan åka till stallet för ska tvätta. Och jag kan inte heller följa med på Julias ridning på fredag för ska åka till Jossans land. Men kommer få rida där, men det är ju inte i stallet där jag rider... Men ska tänka possitivt nu! Då får jag längta efter alla ponnysar till på måndag!
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0