Idag!

Mitt ansikte va inte fin så tog bort det ;)
 
Tycker det börjar bli uttjatat nu att be om ursäkt för att vi inte har bloggat något bra vissa dagar. Så struntar i det nu, man har ett liv utanför bloggnings livet ;) 
 
Idag har jag varit i skolan som vanligt. När jag skulle gå hem tog jag sällskap med Gabriella. När vi skulle säga hej då, så började vi prata om allt möjligt. Så det slutade med att vi satte oss på trottaren och satt där i 1 timme och 20 minuter (HAHA :D) 
 
När jag väl hade kommit hem så satte jag mig framför tv och kollade på mitt älskade Friends! Och har suttit framför tvn hela kvällen, förutom i 20 minuter då jag läste igenom So. 
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0