Hur skulle mitt liv se ut utan hästar?

Jag undrar vad som skulle hänt om jag aldrig fick för mig att börja rida igen när jag var 11 år? Jag undrar verkligen hur mitt liv skulle se ut. Jag och Julia skulle inte ha denna blogg, jag skulle inte vara i stallet. Jag undrar om jag fortfarande skulle gå på konståkning då? Jag önskar att jag gick gick på det nu, men båda sporterna är väligt dyra & det är det ända problemet. 
 
Gud vad många saker som inte skulle ha hänt tex. så jag skulle inte följa med upp till Josefines land, jag skulle antagligen inte var i Dalarna varje lov, jag skulle inte gått ner till hästarna varje rast i 7:an, jag skulle inte lärt känna dom som går i min ridgrupp nu på ridningen & jag skulle inte haft denna blogg med Julia.
Jag och Julia skulle antagligen inte varit lika "tajta" vänner.
 
Det finns säkert massor av flera andra saker som skulle varit annorlunda.
 
Jag kan inte tänka mig ett liv utan HÄSTAR ♥
Älskar hästar, älskar att vara i stallet, älskar att rykta dom, älskar att rida & jag älskar hela dom!
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0