Höstlovet börjar imorgon!

 
God kväll på er! Förlåt för att varken jag eller Julia har uppdatera någonting idag, men hann aldrig att sätlla fram några inlägg igår, eller jo 1. Förlåt oss men jag hade fullt upp igårkväll. Imorgon ska ni bli uppdaterade under dagen! Jag sitter nämligen just nu och ställer fram inlägg till er under dagen, för tycker själv det är tråkigt att läsa någons blogg om hon/han aldrig uppdaterar. Men vi försöker så gott vi kan ;)
 
Imorgon är det fredag, sista dagen innan höstlovet! Ska bli så skönt att bara få sova ut i en vecka! Skulle såklart mycket gärna vara i Dalarna en att sitta hemma... Men finns tyvärr inget att göra åt saken. Efter skolan går jag och Julia hem till henne och äter mellis sedan åker vi till hennes ridning! Ska bli roligt att åka dit imorgon igen :) Hopps jag kan få pussa lite på både Glitz och Fiffi imorgon ♥
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0