Hemma och sjuk...

 
Hej våra fina bloggläsare. Idag så är jag hemma från skolan och är sjuk. Gick hem igår från skolan, som Nette skrev igår, eftersom att jag mådde dåligt och kände mig sjuk. När jag kom hem så hade jag över 39 graders feber vilket inte var så roligt. 
 
Idag känner jag mig iallafall bättre men jag är fortfarande sjuk. Jag har inte bloggat därför att mitt internet har hållt på och strulat men nu så ska jag skriva blogginlägg till er! :) 
 
Ni kan vänta er mycket bloggning från min sida imorgon också, då jag förmodligen kommer att vara hemma också. :)
 
Vi hörs lite senare hörrni! Kom gärna med lite bloggidéer, om det är något speciellt som ni vill läsa om. :
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0