Härlig daaag!

 
Hellu gullisar! Ser nu att vi har fått in lite frågor till fråsestuden :) Blir så glad att vi får in lite frågor, hihi! 
 
Iallafall just nu sitter jag i soffan och syr ihop min mystofflor som har börjat gå sönder. Funderar också om jag ska ta och göra rent mina ridskor, för dom är väääldigt leriga osv... Men jag är så himmla hungrig så tror det blir efter middagen.
 
Idag har varit hur härlig som helst tycker jag! Vi började 09.10 och har slöjd (jag har då syslöjs ♥) Sedan var vi tvunga att gå för vi skulle på bio med klassen. Bion började 11.00 och höll på till 13.25, då vi åkte tillbaka till skolan. När vi kom till skolan så skulle vi samlas i olika grupper för att på torsdag ska vi vandra i olika grupper... Så vi fick lite information om det osv. Efter det var klockan 14.00 och då fick vi sluta! :D I vanliga fall slutar vi 14.50 så vi fick sluta 50 minuter tidigare! Så himmla skönt!
 
˜ Hur har eran dag varit? ˜
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0