God Morgon!

 
God morgon bloggen! Idag har jag faktiskt planer efter skolan och det är roliga planer! :D Mina planer brukar annars låta: Jag ska bara hem och plugga, eller något liknande. 
 
Efter skolan ska jag,Frida,Gabbi och Julia hem till Gabbi och ha tjejmys ♥ Men först ska Julia åka och rida, jag följer tyvärr inte med denna fredag, för går direkt till Gabbi. Hemma hos Gabbi ska vi äta middag och ha filmkväll! Ska bli jätte mysigt :D Fast vi ska dock inte sova över där, vi går hem senare på kvällen. Imorgon kommer jag också till mamma, så går till henne då!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0